بـــــــــــی تو.....................................


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

سلام به همگییییییی

امیدوارم خوب و شاد باشید.

امشب خیـــــــــــــلی دلم گرفته.

آخه آجیم شوهر کرد امروز اومدن دنبالش بردن کرج.

منم یه عالمه گریه کردم.خیلی به هم وابسته بودیم.دلم بد جور گرفته.

 

 

 

 

                                   پر شدم از غروبی دلگیر،چه پریشانم و چه تاریک!انقدر که

                                      آینه ها با من قهرندو خورشید از من رو بر نمی گرداند.من از تو دورشدم

                                            از رازقی و رازیانه و کلبه سپید آرزو ها یم میان انبو هی از شب بوسه هاست.

                               دلگیر تر از همیشه ام و فانوس های آویزان پشت

                              در را دستمال نمی کشم.حال دیگر صنو بر های این طرف خیابان

                                 سبز نیستند و به پاییز سلام گفته اند. حرفهایم را از یاد می برمفشاید

                      هنوز دیر نشده اشک هایم را پنهان می کنم،صنو بر ها با ید سبز باشند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 27 خرداد 1391برچسب:,ساعت1:34توسط نسیم | |